martes, 19 de junio de 2012

Casona del Bravial, el versu de muyer



El centru acoyó una llectura de poemes a cargu del grupu “Con Alevosía Teatro”


Esti xueves pasau tuvo llugar una llectura de poemes na Casona del Bravial a cargu d'Ernesto González y Paula Moya, de la compañía “Con Alevosía Teatro”, que recitaron un refileru de poesíes, tanto en castellanu como n’asturianu, rellacionaes col mundu de la muyer y mui apegaes a la realidá y la crítica social.  Esti actu partió de l’Asociación de Muyeres Fontana de Blimea en collaboración col Institutu Asturianu de la Muyer y l'Ayuntamientu de Samartín del Rei Aurelio.
“Con Alevosía Teatro” ye una compañía de Llaviana que nos sos 6 años de trayeutoria tien desendolcaos trabayos pa tou tipu de públicu, tanto infantil como adulto. Nes sos actuaciones busquen conxugar la so interpretación con otres disciplines artístiques como la música, la danza, les artes plástiques o nesti casu, la poesía. Ente los sos espectáculos destaquen, per un llau, pal públicu infantil “Payasadas”, “Sorpresa” o “El viaje inesperado”, y pal públicu adulto “Si pudiera...” o “3017”.
La llectura contó amás cola presencia de la conceyala de Cultura del conceyu de Samartín del Rei Aurelio, Gema Suárez Torre, qu’abrió l’actu xunto a Aida Corte Iglesias, presidenta de l’Asociación de Muyeres “Fontana”.

No hay comentarios:

Publicar un comentario