miércoles, 6 de junio de 2012

"El cascoxu" de Aitor Martínez Mazón. SEGUNDO PREMIO de la CATEGORÍA B del Concurso de Cunentos de La Cuenca del Nalón


El cascoxu

"Caracolin ye un cascoxu recien naciu. Los sos pas yeren don caracol y doña caracola. Un dia cuando fueron a dar el so paseu  de siempre, caracolin perdiose y apaecio nuna güerta llechugues, tomates, pimientos y zanaories. Tando al llau d una llechuga descubrio a otros cascoxos. Al dia siguiente caracolin sintio un ruiu mui fuerte y dixo: ¡ vien un home! ¡vien un home!.
L home venia mui rapidu y con una fesoria, los pas de caracolin asustaronse muncho por que nun alcontraben al so fiu qu escapare corriendo del home. Depues del paseu y guiandose pola baba que diben dexando dieronse cuenta que seguia faltando del so llau.
L home qu entrare na güerta quito la llechuga onde taba caracolin y metiola nun calderu d agua pa llavala enantes de comela. Nel el neñu pequeñu y roxu qu andaba per elli diose cuenta y garrando-yla casina marron metiolu nun tarru pequeñu y tresparente. Tolos dies el neñu metia algo de llechuga y un pocoñin d agua, ademas dexabalu dar paseos pola acera que tenien enfrente la so casa. Caracolin pasabalo mui bien anque taba solu y tamien echaba de menos a los sos pas don caracol y doña caracola.
Otru dia nel traxo un merucu llargu y gordu y otru cascoxu pensando que podien ser los pas pero nun yera asina. Caracolin que yera mui buenu fizose amigu del otru cascoxu y del meruca al que llamo gordon. Gordon yera una meruca anque nel nun lo sabia y de repente los dos cascoxos entamaron a oyer unos ruios que venien de la meruca. Que-y podria tar pasando s entrugaron los dos  hasta que dieronse cuenta de que diba  a tener mas meruquinos. ¡ ta teniendo fios! ¡ ta teniendo fios! Esclamaron los cascoxos. Decidieron que como taben tan solos caracolin podia ser so güelu y l otru cascoxu l otru güelu. Saltaron de contentos cuando la meruca yos dixo que si y pasaron tol dia gritando y blincando. Al final fueron namas que ocho nueos merucos los que salieron.
Nel , el neñu roxu al dir a meter la comida y l agua de tolos dies toco unu y diose cuenta y fue a pola camara de fotos pa faceyos una semeya pero por desgracia nun se dio cuenta de que dexare la tapa abierta del tarru y los dos cascoxos aprovecharon pa marchar, menos la meruca que nun podia por tener qu atender a los sos meruquinos.
Caracolin al fin alcontro a los sos pas pola baba que diben dexando tolos dies y conto-yos la esperiencia tan guapa que vivieron, pero lo meyor pa el, fue que nunca enxamas se diba separar de los sos pas y tarien xuntos pa siempre".
El Segundo Premio, patrocinado por Vitaldent (Diploma más Ebook) fue para Aitor Martínez Mazón, de 5º del Colegio Gervasio Ramos de Sama que escribió el relato "El Cascoxu".En la foto con Mariam Camporro, responsable de Vitaldent.

No hay comentarios:

Publicar un comentario